Wednesday, October 15, 2008

Gambarri Sawinak Atong

Kawlram ramkhelrian sersiam than ding ah UN nih rian aa khinh mi hma akal pitu ding ah palai an thlah mi Mr. Gambarri nih "2010 tik Kawlram ralkap nih an tuah dingmi phunghram apom tiah nan ka ti mi hi a dik lo" tiah London in chuah mi The Guardian cazual editor sin ca a kuat.

Kan hnu thla ni 26 ni ah, Kate Allen nih "Fearless, not forgotten" timi cabia pakhat cu The Guardian cazual ah a ttial. Cu cabia chung ah cun Mr. Gambarri Kawlram a kalnak kawng he pehtlai in alung tlinlonak kha a langhter. Kawl ralkap lutlai hna nih an kalpi mi phunghram cu Gambarri nih indirect in alung atlinpi hna tiah a sawi. Mah tin alung tlinlonak attil mi cu Mr. Gambarri nih "A dik lo...ka hna tlak pi bia a si lo" tiah a leh rulh than.

Kate Allen nih hi ti hin a chim "
But little has come from those visits. Indeed, it could be argued that the last trip by Ibrahim Gambari has made it worse. On his last trip, he implicitly promised support for the country's elections in 2010 and endorsed the country's extremely flawed constitution, which was passed earlier this year." Read Kate Allen's article..Click Here

Kate Allen nih mah ti hin attial mi cung Mr. Gambarri cu aa lung sak lo caah, Guardian cazual ah "A si lo" tiah a lehthannak cu a si. Kate Allen cu Amnesty International UK ah Director a tuan cuah mah mi a si. A cabia chung ah hin, UN nih Kawlram ramkhelrian kawng rian an tuannak kawng ah hlawhtlinnak a um lo tikhawh a si a ti. (Ref: Guardian UK)

No comments: